JAK PODVRACET SPOTŘEBNÍ CIVILIZACI A JINÉ ÚVAHY

Teď naštvu všechny muže...

13. ledna 2016 v 13:46 |  Články
... aneb úvahy o sexuálních útocích na ženy v západoevropských městech.

V současné době se o tom hodně diskutuje. Jak oškliví nelegální přistěhovalci muslimské víry obtěžují, znásilňují a okrádají evropské ženy.
Ale ono to není tím, že ti muži jsou zrovna muslimové. Je to tím, že jsou to prostě muži.
Než se rozlobíte, nechte si to prosím vysvětlit.

Představte si hypotetický biologický pokus:
Vezměte kolem dvou tisíc průměrných mladých mužů, asi tak ve věku 18 až 35 let, zhruba ze třech evropských států, které se historicky tak úplně nemusejí, a svezte je na jedno místo. Nejlépe do ubytovny vytvořené z nějaké velké haly, kde budou mít málo soukromí. Že by bylo mezi nimi třeba padesát žen, to si raději představovat nebudu.
Dobře je krmte, starejte se jim o oblečení a dávejte jim slušné kapesné, aby si mohli nakoupit dostatek alkoholu nebo případně i drog.
Plňte jim každé přání, vyřizujte kladně každou jejich stížnost a chovejte se k nim mimořádně ohleduplně. Nevyžadujte žádnou disciplínu a pokud ano, zásadně netrestejte její porušení.
Postarejte se, aby neměli žádné povinnosti. Ani studium, ani jakoukoliv práci, dokonce ani základní úklid svých ubikací.
Pro ubytovnu vyberte dobrou polohu. Na okraji většího města nebo ještě lépe přímo v něm a umožněte těmto mužům volnost pohybu.
Co myslíte, že se stane? Myslíte, že si po obědě dají šlofíka a pak půjdou na naučnou procházku, aby poznali historii a kulturu města? Že si večer zajdou na večeři, kde spolu budou diskutovat o tom, co si dopoledne přečetli v novinách, jaká znají nová slovíčka a co dalšího se naučili, když svůj volný čas strávili samostudiem? Že se dozvěděli o pracovních příležitostech a jak se těší, až budou moci začít pracovat?
Armády už dlouhá staletí vědí, co se může stát, když jsou muži soustředěni ve velkém počtu v malém prostoru. Proto existuje tvrdá vojenská disciplína, dril a velice přísné tresty za porušení kázně.
Chlapi, možná jsou mezi vámi jedinci, kteří se svou vysokoškolskou partou kamarádů nikdy nevyvolali žádnou výtržnost v nějaké restauraci a nikdy se v noci netoulali po měste a netropili hluk. Ale není vás většina a dokonce na své mladické nerozvážnosti právem rádi vzpomínáte. Možná i někteří z vás patřili k hlučným fanouškům některého fotbalového klubu... Patří to k mládí. Jistě, že jste nepáchali taková zvěrstva, o kterých nyní sdělovací prostředky mluví, ale také jste se nikdy neocitli v takové situaci, jako nezákonní přistěhovalci. Nebyli jste vytrženi ze svého světa a zcela odděleni od svých rodin, které mají značný vliv.
Samci vyšších živočichů a savců zejména podléhají přírodnímu imperativu, který jim diktuje bojovat o postavení ve skupině, získávat území a samice a co nejvíc rozšířit své geny. Jsou evolučně za tímto účelem vybaveni vysokou agresivitou.
Zkuste to samé udělat se samci jiného savce. Zavřít společně třeba dva tisíce psů, býků, jelenů nebo gorilích samců... Neurážejte se prosím, nepřirovnávám vás k nim. Jen se snažím vysvětlit, že i my, lidé, máme stále svou biologickou podstatu, kterou prostě nelze ignorovat a že v mnoha zemích EU se právě tohle stalo. Je to další důkaz nekompetentnosti, zabědněnosti a odtrženosti od života současného vedení nejen Evropské unie ale i jednotlivých členských zemí.
Zase jednou jsme jednali proti těmto přírodním imperativům. Soustředili jsme na malé ploše veliké množství samců druhu Homo Sapiens, nejnebezpečního a nejúspěšnějšího predátora na Zeměkouli, a tak se nemáme čemu divit. Navíc pocházejí z kulturního prostředí, které námi pohrdá a velká většina z nich má vojenský výcvik a válečné zkušenosti, čímž je jejich přirozená agresivita ještě zvýšena.
V současné situaci se už nedá nic dělat, protože je jich tolik, že je nelze rozdělit do menších skupin. Není je kam dát. Jedinou možností by bylo v uprchlických centrech zavést tvrdou vojenskou disciplínu, ale to by se pseudohumanisté zbláznili. Raději nechají znásilnit a okrást své ženy a dcery - a sebe nakonec zotročit.
A kdopak za to může, že je nelegálních přistěhovalců tolik?
 

17 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jitka Jitka | Web | 13. ledna 2016 v 14:49 | Reagovat

Hlavní důvod je, že mnozí přistěhovalci přicházejí z kulturně naprosto odlišného prostředí, kde je žena vnímána jako méněcenná, jako majetek muže,který si s ní může dělat co chce. Navíc ženy v našem prostředí nechodí zahalené a tím je provokují k takovým činům. Připadá jim, že je k sexu přímo vybízejí. No a to, co píšeš o tom, že jsou dobře živení, odpočatí znudění nic neděláním celou situaci jen dokresluje. Byla chyba , že hned po přijetí do Evropy nedostali jasná pravidla chování. Buď se budete chovat podle našich pravidel, nebo pojedete zpět a za své.

2 Miloslava Miloslava | 13. ledna 2016 v 16:45 | Reagovat

Není co dodat,Jituš to napsal dobře a lně s ní souhlasím.Však někde,myslím,že na FB bylo video,jakmile nebudete chodit zahalený-uřízneme vám hlavy.
Je to teda úplný hnus a hned bych je poslala zpátky a tam si coďte zahalený klidně všichni.

3 Anidea Anidea | E-mail | Web | 14. ledna 2016 v 18:36 | Reagovat

[1]: a [2]:: Ono je stejně jedno, čím to je, že se tahle chovají. Nejdůležitější je, že se sem s takovým chováním nehodí...

4 vik vik | Web | 16. ledna 2016 v 19:29 | Reagovat

Teď se asi raději budu Tvářit, jakože nejsem muž, že tak jenom vypadám :-D
Ale my fakt nejsme všichni stejní ;-)

5 Van Vendy Van Vendy | Web | 17. ledna 2016 v 1:36 | Reagovat

V podstatě máš pravdu, včetně příkladu v kasárnách a já bych klidně uvedla i příklad na lodích, kdy námořníci museli uklízet a šúrovat, i kdyby se podlahy blejskaly - prostě proto, aby byli zaměstnaní a neměli čas na roupy.
Tady je to umocněno ještě skutečností, že se jedná o svoloč s úplně jinou mentalitou, navíc s pocity nadřazenosti (a vlastně oprávněnými, vždyť se jim dostává veškeré péče a výhod, jako by byli pašové nebo co, absolutně žádné povinnosti, žádná odpovědnost, žádné mantinely.)
Víš jak mi tyhle scény připadaly - jako klasické momenty po dobytí území. Už i tohle je varovný fakt.
Nevím, jestli by taková zvěrstva dělali evropští muži - možná by byli agresivnější, ale pořád trochu pochybuji, že by došlo k takovýmto extrémům, že by deset slabomyslných hajzlů nahánělo jednu ženskou.

6 Anidea Anidea | E-mail | Web | 17. ledna 2016 v 17:35 | Reagovat

[5]: Američtí vojáci, vesměs potomci evropanů, dělali ještě horší věci v Africe na svých misích...

[4]: Však já vím... :-) Doma mám taky vyjímku :-D

7 Van Vendy Van Vendy | Web | 20. ledna 2016 v 21:25 | Reagovat

[6]: Tak to je humus.

8 Adeleide Adeleide | 15. února 2016 v 20:13 | Reagovat

[1]: to si vážně myslíš, že tento materiál se dá převychovat? Jako že se jim rozdajší brožury o evropské etiketě a budou rázem jako vyměnění? vymytý mozek etiketa nenahradí...

9 Bocian Bocian | E-mail | Web | 15. února 2016 v 20:41 | Reagovat

Než píšem komentár, chvíľu som sa zamyslel. Chcel som totiž oponovať, že predsa bežný muž v Európe sa vôbec neprejavuje nijak deviantne, no asi to nie je celkom pravda. Hlavne, ak sa jedná o skupiny viacerých, tak potom to je jasne viditeľné. Podnapitá banda chlapov sa prejavuje rovnako, nezávisle od rasy, národnosti či náboženstva. Stačí sa prejsť v piatok večer po meste. Takže na tom niečo bude! No neviem si predstaviť, že by sa v našom "slobodnom a civilizovanom" prostredí zavádzala nejaká vojenská výchova. To už skôr pre nich zavedú povinnosť pracovať.

10 Melkora Melkora | Web | 15. února 2016 v 22:14 | Reagovat

Milá autorko! Vy toho bohužel nevíte mnoho ani o genetice, ani o zoologii, ani společnosti (O uprchlících a jejich postavení v Evropě nevíte už vůbec nic, stejně tak jako o kolínské aféře, to vám ale aktuálně vyčítat nechci.)
Nikdo nemá agresivitu "v genech". Pro nikoho to není "přirozené". Muži, ale i ženy se vyznačují tím, že si své chování volí. Sami se rozhodují, zda budou spořádaní a altruističtí, či zda půjdou cestou sobeckosti a agresivity. Věřte, ani zvířecí samci nejsou za normálních okolností násilničtí a pokud ano, není jim to ku prospěchu, protože pak bývají vyloučeni ze smečky. A stejně to platí i pro nás!
Jenže my jsme lidé, nikoliv zvířata. Byla nám "geneticky" dána svobodná vůle a možnost se rozhodovat, tak na to myslete, až budete psát další článek.

11 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 15. února 2016 v 22:35 | Reagovat

[10]: Lidé dostali pocit možnosti, že si své chování volí.
My jsme zvířata. Ve skutečnosti jsme pořád jen zvířata a těmi i zůstaneme. Na tom není nic špatného, fungujeme takhle už celá staletí.
Agresivita v genech je. Staletí evoluce to nesmaže. Násilí je akt člověku přirozený, možná bohužel, ale je to tak. Snad bych řekla, že je to i pud. Každý lidský jedinec je schopen za určitých krajních okolností, kterým je vystaven, jednat násilně a teď mluvím všeobecně, ne ve vztahu k pohlavím. Když máme hlad, jsme schopni si opatřit jídlo i násilím. Když je nám zima, jsme schopni udělat vše proto, abychom se zahřáli, i za cenu násilí a tak dále. To s tím přece souvisí.

12 Anidea Anidea | E-mail | Web | 15. února 2016 v 22:37 | Reagovat

[9]: Díky za milý komentář :-) Nikdo asi už žádnou kázeň v uprchlických táborech nezavede, myslím, že je na to pozdě. Bojím se, že povinnost pracovat taky. Někdo by se mohl vzbouřit...
Dovolte mi prosím otázku: Jak jste narazil na tenhle starý článek (chodí mi na něj najednou hromada lidí a já nevím proč...)

[10]: Možná jste žila jinde, než Zeměkouli. Mnoho lidí je schopno se rozhodnout, že budou spořádaní a altruističní, ale mnoho lidí se tak nerozhodne. Pokud to nemají v genech, je to ještě horší. Svobodné rozhodnutí k agresivitě je odsouzeníhodné.

13 Bocian Bocian | E-mail | Web | 15. února 2016 v 22:39 | Reagovat

[12]: Natrafil som naňho na úvodnej stránke blogu.cz vo výbere článkov. :-)

14 Anidea Anidea | E-mail | Web | 15. února 2016 v 22:43 | Reagovat

[13]: Děkuju :-) Já jsem ho tam neviděla a to jsem se koukala, protože mi to bylo dibné...

15 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 15. února 2016 v 23:50 | Reagovat

Vůbec nesouhlasím spojuješ rozdílné příklady, hypotetické příklady a i to, jak je ubytovali.

A příklad se zvířaty je taky chybný. Pokud hypoteticky spojuješ lidi z rozdílných států, musíš spojit i rozdílná zvířata...

Opravdu špatné příklady a přirovnání.

Dále kolik se zde zatím vyjádřilo lidí? 6 žen z toho má jedna jediná opačný názor a ostatní přikyvují
a se mnou to jsou zatím po můj komentář tři muži
jeden se vyjadřovat nebude, další tak nějak přitakává a dává další nesmyslný příklad a pak já, který jsem v opozici.

16 Anidea Anidea | E-mail | Web | 16. února 2016 v 8:21 | Reagovat

[15]: Vida, rozzlobený muž. Děkuji Vám za opepření diskuze. Škoda, že jste nepoužil věcné protiargumenty. Vyjadřoval jste se ale ke komentářům jiných diskutujících a nedal jim možnost reagovat, kdyby chtěli (nedá se předpokládat, že by přišli znovu k již přečtenému článku, když na svoje komentáže dostali odpovědi). Klikejte prosím v takovém případě na jejich "reagovat".
Udělala jsem to za Vás:
[1]:, [2]:, [4]:, [5]:, [9]:, [10]:,  [11]:
Třeba se některý diskutující ještě vyjádří a komentářů bude víc :-)

17 Nekra Nekra | 16. února 2016 v 13:55 | Reagovat

Nesouhlasím s článkem, že za znásilňování mohou v prvé řadě geny. Důležité je prostředí, ve kterém jedinec vyrůstá - v prostředí (tady u nás), kde znásilňování je špatné, jsou násilníci prostě "odchylkou", z jedinců agresivních, hloupých nebo bez schopnosti se ovládat. V prostředí (tam u nich), kde je znásiňování bráno jako něco běžného a normálního, je násilníků výrazně víc, jsou k tomu vedeni, vychováváni :ú.

N

18 Anidea Anidea | E-mail | Web | 16. února 2016 v 19:03 | Reagovat

[17]: Určitě je pravda, že správnou výchovou se dá genetická výbava velmi ovlivnit. Nechtěla jsem v článku být tak drsná, souhlasím s Vámi.

19 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 17. února 2016 v 1:56 | Reagovat

[16]:Ale já nechtěl reagovat na jejich komentáře, ale jen je vzpomenout ve svém.
A vůbec jsem na ně nereagoval tím pádem. :-D

A ty snad používáš věcné argumenty? Sama píšeš "hypoteticky", takže argumentace tím, že používáš špatné příklady a spojení je na místě.

Opravdu srovnávat napitou bandu lidí jdoucí z hospody, nebo fotbalové fanoušky, kteří se takto chovají občas, většinou o víkendu, nebo lidi s odlišnou mentalitou, vychováním a náboženstvím, kteří se tak chovají pořád není na místě.

A je rozdílné se někde vybouřit, něco třeba v opilosti rozbít, nebo se na fotbale vyřvat, popřípadě si dát do držky, než prostě někoho znásilňovat.

20 jakin jakin | 14. listopadu 2016 v 23:54 | Reagovat

Situace s utečenci není následkem zabedněnosti představitelů EU, ale jejich rafinovanosti při realizaci svých cílů. Dnes už se ví, že chtějí zrušit národnostní státy a k tomu jako biologickou zbraň používají tzv. utečenců. Viz rozhovor s č. vyslancem v Rakousku na you tube: stačí zadat Jan Koukal - národnostní státy nebo  https://www.youtube.com/watch?v=uX1u0QJZTWA

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama